לצפייה ישירה: 14 שיעורים מוקלטים באיכות HD! לחצו כאן עכשיו 👈🏻  קורס שפת גוף בחינם

התפתחות אישית, פריצות דרך ומה שביניהם

לצורך הפוסט הזה אני אגדיר התפתחות אישית כתהליך ארוך של עבודה קשב ופריצת דרך כאופן התפתחות אישית שנותן שיפור אדיר באופן מיידי, בשתי העולמות האלה משתמשים בשני המונחים אבל ככה נגדיר את זה פה לצורך הקלות שבניסוח.

אז רב האנשים עם אינטיליגנציה בינונית ומעלה יסכימו עם ההבנה שגדילה עצמית או התפתחות אישית היא אחד הדברים המספקים ביותר שקיימים. רובנו גם יודעים שהתהליך הזה הוא אין סופי, אין אדם שיודע הכל או את כל מה שיעזור לו לדעת, לא היה ולא יהיה.

אחרי שהבנתי את משמעות וחשיבות התהליך הזה בחיים שלי באופן מיידי ביצעתי שינויים אדירים כשאחריהם כל הליך השינוי נראה נעשה איטי ומתון הרבה יותר. בכל פעם לומדים משהו קטן עוד הבנה קטנה ושווה לעבוד קשה בשביל ההבנות הקטנות האלה מתוך ההנחה שבטווח הארוך הן יצרו הבדלים משמעותיים.

זה מזכיר לי סיפור ששמעתי את אנטוני רובינס מספר בהרצאה ביוטיוב והסיפור הולך בקצרה כך: אנטוני הולך לשחק גולף וכל פעם הוא חובט בכדור שנוחת רחוק מהמטרה. כל פעם במקום אחר אבל רחוק מאוד מהמטרה, בשלב הזה המדריך אומר לו שהוא רק כמה מילימטרים מהמטרה, אנטוני מסתכל רחוק ורואה שהוא עשרות מטרים מהמטרה אבל מבין שבזמן החבטה של הכדור כל מילימטר יוצר הבדל בזווית שגורם לשינוי של עשרות מטרים בתוצאה.

לאחרונה נחשפתי לגישה אחרת לשינוי משני כיוונים שונים – nlp וlandmark שני דברים שאין בניהם קשר משמעותי בהקשר של ה"איך" או "למה" אבל בשתי המקומות מדובר על יצירת שינוי אמיתי בהליך מהיר מאוד – קל להיות סקפטי.
באמת הייתי סקפטי ויש מצב שאני עדיין, אני עכשיו בעיצומו של קורס nlp practitioner ואני כנראה אפרסם פה על הנושא בקרוב, ואחרי שלפני שלושה או ארבעה חודשים עשיתי את ה"פורום של לנדמרק" וחוויתי אותו חלש לדעתי (גם על זה אולי אני אכתוב פוסט) אני היום צועד לתוך הקורס המתקדם.

ההבנה שקיבלתי לפני כמה ימים הייתה פשוטה את השינוי של היום ההוא שבו הבנתי שאני צריך להשקיע בהתפתחות של עצמי עשיתי ברגע אחד, שבנוסף ל"פריצת הדרך" ברגע ההוא – הרגע יצר את האפשרות לקבל את כל שאר הבנות המילימטר. הדבר גורם לי לחשוב שאולי אפשר ליצור פריצות דרך מהסגנון הזה שוב הרי ביום ההוא ממש לא הבנתי את כל מה שיש להבין. זה קצת כמו להתאמן באומנויות לחימה צריך לעבוד קשה מאוד ולחטוף הרבה מכות ומשתפרים לאט לאט, יותר בכיוון של התפתחות אישית אבל פעם בכמה זמן יש לך נפילת אסימון שכזו, קראו לזה פריצת דרך. ברגע אחד אתה משתפר בטירוף.

לכן כיום אני שוקל שילוב של שתי הדרכים לפתח את עצמי לאט לאט עם הרבה עבודה קשה ובו זמנית לחפש פריצות דרך שהן כמו פתרונות קסם.

חכו לפוסט על סיום הקורס המתקדם.

מה הקוראים אומרים על הספר ״מנהיגות בטישרט״

בטוח שתרצאה לקרוא גם...

הפרקים החדשים בפודקאסט

הזדמנות שאסור לפספס

להפוך את הידע או סיפור החיים שלך להרצאה מרתקת ורווחית

ללא עלות: הרצאה ביומן בתוך 5 ימים!

גם אם ״עדיין לא גילו אותך״, אין לך עוקבים או רשימות תפוצה!