לצפייה ישירה: 14 שיעורים מוקלטים באיכות HD! לחצו כאן עכשיו 👈🏻  קורס שפת גוף בחינם

מה לעשות כדי שחברות וארגונים יזמינו ממני הרצאות?

בעולם המודרני בו אנו חיים, חברות וארגונים שונים מחפשים באופן תמידי אחר הרצאות, סדנאות וקורסים שיוכלו להעביר לעובדיהם – זאת ממגוון סיבות שונות. במאמר זה נסביר מה צריך לעשות בכדי שחברות וארגונים יזמינו ממך הרצאות.

חברות וארגונים מחפשים באופן קבוע אחר הרצאות שונות אותן יוכלו להעביר לעובדיהם. הסיבות לכך משתנות – החל מהרצאות בחברות במטרה להעשיר את ידע העובדים, דרך סדנאות בארגונים במטרה "לצ'פר" את העובדים ועד לקורסים שמועברים בכדי ללמד כישורים מסויימים לעובדי החברה או הארגון – במאמר זה נציג את המחשבה שמאחורי הזמנת הרצאה על ידי חברה או ארגון וכיצד תוכלו להוביל אותם לפעולת רכישה של ההרצאה שלכם.

לתשומת לבכם: זהו מאמר שנכתב על ידי הצוות שלי ולא אני בעצמי כתבתי אותו, אם בא לכם לשמוע את דעתי האישית על הנושא אתם מוזמנים לחפש ביוטיוב, בפודקאסט, או במאמרים אחרים שאני כתבתי.

לקורס דיגיטלי ממוקד למרצים שיעזור לך לקדם את הקריירה או העסק בעזרת הרצאות.

מדוע חברות וארגונים מזמינים הרצאות

הסיבות של חברות וארגונים להזמנת הרצאות רבות. תחילה, קיימות חברות שמעוניינות להוציא הכשרות מקצועיות לספק חיצוני – בין אם משיקול כלכלי, שיקול מקצועי או שיקול לוגיסטי. ארגונים יבחרו לעיתים להזמין הרצאות בכדי להעשיר את ידע העבודים שלהם בתחום שאינו קשור בחברה (ניהול זמנים, התנהלות כלכלית, מיינדופלנס וכד'). סיבה נוספת שחברות וארגונים מזמינים הרצאות הינה בכדי לפנק את עובדיה בהרצאות וסדנאות מעשירות, בין אם בעזרת העברת ידע אישי או פעולה מגבשת (בישול, ספורט, כתיבה וכד') – זוהי דרך נהדרת לחברות וארגונים לשפר את מצב רוחם של עובדיהם.

כיצד משווקים הרצאות לחברות וארגונים

להבדיל מפרסום הרצאה דיגיטלית סטדנרטית, בעת שיווק הרצאות לארגונים נשאף להציע הרצאה או סדנה פרונטלית, בעלת ערך מוסף לארגון אליו אנו מכוונים. במידה וההרצאה שלכם שואפת לשפוך אור על כישורי חיים, מומלץ לשווק את היתרונות שכישורים אלו יתנו לעובדיהם. במידה ומדובר בסדנה שמטרתה ללמד כישורים עסקיים – מומלץ להדגיש את הערך המוסף שמגיע מהזמנת ההרצאה דרכיכם, תוך צירוף המלצות וחלקים מההרצאה בכדי לייצר עניין אצל הלקוח הפוטצניאלי.

איך ניגשים לשיווק

בעת שיווק הרצאות לחברות\סדנאות לאירגונים, חשוב תחילה להבין מי קהל היעד אליו תכוונו. הכל מתחיל במוצר אותו אתם מציעים (כן, הרצאה הינה מוצר לכל דבר – מטרתה, בסופו של דבר, היא להכניס כסף). במידה וההרצאה שלכם מתבססת על מיינדפולנס, שווה לגשת לארגונים בהם העובדים סבירים לקבל את התוכן בזרועות פתוחות (לדוגמה – עמותות). את ההרצאה שלכם רצוי לשווק קודם לחברות קטנות, ולאחר שתבנו מוניטין נרחב והמלצות, לגשת לארגונים גדולים יותר.

הכי חשוב – איכות המוצר שלכם

לפני שניגשים לשיווק ההרצאה שלכם, מומלץ לקחת צעד אחורה ולסקור את ההרצאה אותה אתם מפרסמים. בסופו של דבר, השאיפה היא להציע מוצר גמור, מבוסס במלצות מרובות ובתוצאות מוכחות. בשלב הראשוני, העבירו את ההרצאה לאנשים מקורבים אליכם או ללקוחות זרים, במחיר מוזל או בחינם. לאחר שתמקסמו את איכות ההרצאה שלכם ותדייקו אותה, תוכלו לעבור לשלב השיווק לארגונים ולחברות.

חשוב לזכור – אתם לא הדג היחידי בים

בעולם המקצועי בו אנו חיים, קיימת תחרות מכל עבר, בכל שלב ובכל רגע נתון. חשוב לבצע מחקר שוק מקיף לפני הוצאת ההרצאה שלכם לאור. ראשית, תסקרו את המוצר של המתחרים שלכם, עם מי הם עובדים, כיצד הם משווקים אותו, ולבסוף תשוו אותו למוצר שלכם ויישמו את המידע שצברתם בכדי להוציא ממנו מקסימום תוצאות.

לסיכום

הזמנת הרצאות על ידי ארגונים וחברות מהווה פוטנציאל הכנסה עצום – בין אם מדובר בהרצאה שאתם משווקים מהצד, או במקצוע בו אתם מעוניינים לעסוק כדרך קבע. בניית הרצאה איכותית, בעלת ערך מוסף ובעלת מוניטין בשוק המקצועי תוביל להזמנת ההרצאה שלכם על ידי ארגונים וחברות.

מה הקוראים אומרים על הספר ״מנהיגות בטישרט״

בטוח שתרצאה לקרוא גם...

הפרקים החדשים בפודקאסט

הזדמנות שאסור לפספס

להפוך את הידע או סיפור החיים שלך להרצאה מרתקת ורווחית

ללא עלות: הרצאה ביומן בתוך 5 ימים!

גם אם ״עדיין לא גילו אותך״, אין לך עוקבים או רשימות תפוצה!