לצפייה ישירה: 14 שיעורים מוקלטים באיכות HD! לחצו כאן עכשיו 👈🏻  קורס שפת גוף בחינם

המפגש הראשון שלי עם תטא הילינג

אני יודע שאני מאבד את חלקכם בכך שאני יוצא מהאיזור הלוגי והאינטיליגנטי של ההתפתחות האישית אל איזור הרבה יותר רוחני ומופשט.

אני אומר שזה המפגש הראשון משום שאני מניח שזה לא האחרון, המפגש הזה היה עוצמתי במיוחד ולכן ברשותכם בניגוד להרגלי אני לא אשתף את כל הפרטים והדברים שעלו בשיחה. אם זה מאוד מעניין מישהו, אתם מוזמנים לפנות אליי בפורמט פרטי כזה או אחר.

איפה שמעתי על תטא הילינג

פגשתי בינואר 2013 את אחת המורות המוכרות בישראל לתטא הילינג, חגית יהודה. היא נרשמה לקורס אימפקט לעסקים שליוויתי דבר שאפשר לי לפגוש אותה מספר פעמים. בכמה שיחות שניהלתי איתה הבנתי שהתחום הזה מעניין מאוד.

הצד הלוגי שלי כמובן התנגד לדברים ששמעתי כמו: תקשור, אינטואיציה, גלגול נשמות וכו'.

בכל מקרה לא יכולתי להתכחש לכך שכשמסתכלים על חגית רואים שמשהו בה שונה – אני ממש לא יכול להסביר את זה בכתב, אתם פשוט תהיו חייבים להאמין לי.  לכן נמשכתי והסתקרנתי מאוד מהתחום.

המפגש עצמו עם תטא הילינג

ממש אתמול (22.04.2013) פגשתי מורה נוספת לתטא הילינג, שרון ברלב, היא התעניינה באותו הקורס ממש. התחלתי לשאול אותה כמה שאלות לגבי צורת הטיפול בתטא הילינג.

"איך הטיפול נראה?"
"איך זה מתנהל בדיוק?"

התשובות שלה גרמו לי לחשוב שמדובר בתהליך דומה לטיפול פסיכודינאמי (פסיכולוג בסרטים כזה שיושב בזמן שאתם מדברים המון), בכל מקרה היא השיבה לי בשאלה.

"רוצה הדגמה?"

כמובן שאמרתי שכן, שבהזדמנות נעשה את זה, היא שאלה "רוצה עכשיו?" – היות והפוסט הזה נכתב אתם יכולים לנחש שקפצתי על ההזדמנות.

אז מה עשינו?

שרון שאלה אותי על מה אני רוצה לעבוד ותוך שניה התחילה לשאול שאלות. בפרק זמן קצר מאוד הגענו לדברים מאוד עוצמתיים, לזכרונות ילדות קדומים שלא היה לי מושג שיש לי ולאמונות מגבילות* מזעזעות שפשוט צצו לי מתת המודע.

*אמונות מגבילות – אלו הם דברים שאנחנו מתייחסים אליהם כ"אמת" או כ"חוקים" של העולם, והחוקים האלה לא מאפשרים לנו להשיג את הדברים שאנחנו רוצים או יכולים להשיג.

לאחר מכן, היא ביקשה את רשותי לשבור את האמונות האלה, והתחילה לדבר איתי ממש כאילו היא מדברת מהשמיים. בשלב הזה בכלל הופתעתי, נכנסתי לסטייט מאוד מיוחד – הרגשתי את האנרגיה הזו בכל הגוף כשהיא דיברה אליי. העיניין שלי היו עצומות אבל הם ריצדו במהירות – ואז חזרתי למציאות.

הייתי פשוט בהלם, הרגשתי כאילו אני לא מחובר לריצפה או למציאות במילים פשוטות לדוברי אנגלית "i was mind blown" (התפוצץ לי הראש)

למה תטא הילינג הלהיב אותי באופן אישי

אף על פי שאמרתי שהצד הלוגי שלי מתנגד לעניין הרוחני, בחודשים האחרונים אני מתחיל להיות יותר ויותר מודע לזה.

בקרוב אני ארחיב על התהליך שלי (שעדיין בתחילת דרכו) בעולם הרוח פה: רוחניות

הבעיה היחידית שלי היא שפשוט קשה לי להאמין, ועכשיו מבחינתי קיבלתי הוכחה חד משמעית. זה עובד וזה עוצמתי מאוד.

אני בשנים האחרונות בתהליך מתמשך של מודעות עצמית וחקירה פנימית, אני לא חשוב שהגעתי לעומק כזה של תובנות ולו פעם אחת, בשום מסגרת.

למה התטא הילינג כל כך הלהיב אותי – מנקודת מבט של מאמן ומנחה

אז קלטתי 2 דברים חשובים:

הראשון, המהירות ההיסטרית של התהליך, היא פשוט ידעה מה לשאול. היא אומרת שהיא מקבלת את השאלות מבחוץ (חיבור לרוח, תקשור) וזה היה פשוט מדהים.

השני, העומק של התובנות, האמונות המגבילות האלה נשלפו ממקום כל כך עמוק שזה פשוט מדהים.

צפו לפוסטים נוספים בתחום.

מה הקוראים אומרים על הספר ״מנהיגות בטישרט״

בטוח שתרצאה לקרוא גם...

הפרקים החדשים בפודקאסט

הזדמנות שאסור לפספס

ללא עלות: קורס שפת גוף בשיטת NLP

14 שיעורים שילמדו אותך לקרוא ולהשתמש בשפת גוף כמו מאסטר