לצפייה ישירה: 14 שיעורים מוקלטים באיכות HD! לחצו כאן עכשיו 👈🏻  קורס שפת גוף בחינם

ראיון עבודה? זהירות: אל תרשים את הבוס

המאמר הזה ידבר על הבעיה החמורה שנוצרת כשאנחנו מנסים להרשים את הבוס העתידי שלנו בראיון עבודה. הפוסט מדבר על הבעיות שנוצרות מבחינה פקרטית ומבחינת האינטרסים שלכם נטו.

שימו לב: פוסט נטול פילוסופיה ורוחניות לפניכם!

ראיון עבודה

מה הכוונה להרשים את הבוס?

אז כמובן שהתוצאה הרצויה (אם כי ממש לא הכרחית בשביל שישכרו אתכם) היא שהבוס יתרשם מכם. כשאני אומר להרשים אני מתכוון לעשות כל דבר שלא הייתם עושים באופן רגיל.

שלא תבינו לא נכון, אין שום דבר פסול בלהתכונן לראיון עבודה, ההפך – שווה להתכונן. רק תיזהרו לא להציג מצג שווא בראיון העבודה. תהיו הטוב ביותר שאתם יכולים להיות אבל תשארו במסגרת של עצמכם, עם הדברים שנוח לכם איתם ואתם יכולים להיות איתם בעבודה ביומיום.

להרשים את הבוס + להתקבל לעבודה = חרא

אני קצת גס אבל נראה לי שמותר לי והאמת היא שכן, זה חרא. ואני לא הולך לחפור לכם על נושאים מאוד רלוונטיים כמו קארמה, כמו האמינות שלכם לעצמכם וכו' אני מדבר לוגית ואינטרסנטית נטו.

אז מה הבעיה? זה דיי פשוט, העמדתם הצגה מגניבה בטירוף והתקבלתם לעבודה, כל הכבוד, עכשיו נשאר רק החלק הזניח הזה – לעבוד. אז זהו שהבוס שלכם מצפה מכם להתנהגות מסויימת לפי ההצגה שהעמדתם, אבל זה לא אתם, עכשיו אנחנו בבעיה.

הדבר הכי גרוע לעשות במצב הזה והמון נופלים פה זה להמשיך עם ההצגה, פתאום מלהתכונן ולהעמיד הצגה לשעה לראיון עבודה זו נהיית הצגה קבועה במשך שמונה שעות מבאסות בכל יום. אותם אנשים, אגב, בד"כ יתלוננו בצורה זו או אחרת שהבוס שלהם לא מבין אותם, מדהים.

אז מה הפתרון?

ריפריים לראיון עבודה – פגישת עבודה

אז אם אנחנו לא מנסים להרשים את הבוס בראיון העבודה, למה אנחנו שם? יש לי תשובה מעולה בשבילכם, אתם הולכים לראיונות עבודה והמראיינים קובעים איתכם ראיונות עבודה כדי לבדוק אם העבודה מתאימה לכם ואתם מתאימים לעבודה.

מהחצי הראשון של המשפט רב האנשים מתעלמים ולכם הם בלחץ נוראי מכל הרעיון של הראיון (איזה משחקי מילים יש היום) אתם רוצים להבין בדיוק מה ידרש מכם בעבודה! אתם רוצים לדעת אם העבודה מתאימה לכם אם בכלל אתם באמת רוצים לעבוד בעבודה הזו. חלק מההתאמה של העבודה אגב היא ההתאמה של האנשים כולל הבוס.

תפקידו של המראיין כביכול זה לבדוק אם אתם מתאימים לעבודה, וזה בדיוק החלק המלחיץ כי "מה אם אני לא מתאים" אז זהו, אם אתה לא מתאים לעבודה זה יהיה בזבוז זמן אדיר שתלך לעבוד שם, אתה הרי לא מתאים כלומר אתה לא תבצע את העבודה כראוי או שלא תתחבר כראוי עם האנשים, גם אם נגיד וזה לא מפריע לבוס שלך, היית\ה רוצה לעבוד בעבודה שאת\ה לא מבצע\ץ כראוי? התשובה היא כנראה שלא.

חשוב להבין, תפקידכם לא פחות מתפקידו של המראיין להבין האם אתם מתאימים.

זכרו: כל שיתוף פעולה מוצלח, וחוזה העסקה הוא שיתוף פעולה מתחיל מתיאום ציפיות אמיתי.

מה הקוראים אומרים על הספר ״מנהיגות בטישרט״

בטוח שתרצאה לקרוא גם...

הפרקים החדשים בפודקאסט

הזדמנות שאסור לפספס

ללא עלות: קורס שפת גוף בשיטת NLP

14 שיעורים שילמדו אותך לקרוא ולהשתמש בשפת גוף כמו מאסטר