לצפייה ישירה: 14 שיעורים מוקלטים באיכות HD! לחצו כאן עכשיו 👈🏻  קורס שפת גוף בחינם

גישה פרודוקטיבית ללהיות כל יכול

אז הפוסט הזה כתוב בהנחה שאתם כבר מבינים שאם תרצו מספיק, תחליטו חזק מספיק או משהו כזה תוכלו להשיג ולהגשים כל דבר. סבבה אם זו הנחת היסוד אז למה בכלל צריך פוסטים? אז זהו שאני גיליתי שהנחת היסוד הזו שאומרת "אני כל יכול" עלולה להגביל אותנו ובפועל הגבילה אותי במשך לא מעט שנים.

אז השאלה המתבקשת, איך להיות כל יכול מגביל אותך? האמת שזה די פשוט, כשיוצאים מנקודת הנחה שהכל אפשרי אם רוצים מספיק או אם בוחרים (כל אחד מנסח את זה טיפה אחרת בראש שלו) אנחנו עלולים להגיע למצב שאנחנו לא עוזרים לעצמנו להגשים את המטרות שלנו כי הרי – אנחנו לא צריכים עזרה.

הערה חשובה: הפוסט הזה ישן וכתבתי פוסט חדש באותו נושא, מומלץ לדלג על הפוסט הזה ישירות לפוסט: גישה אפקטיבית ללהיות כל יכול

דוגמה פשוטה, נקח את המטרה: אני רוצה להיות בכושר. מה שהרבה אנשים היו עושים זה נרשמים לחדר כושר או לקבוצת ריצה, קובעים לעצמם שעות ריצה קבועות וכו'. מה שעבר לי בראש היה שקול ל"כן, אני יכול לעשות את הדברים האלה, אבל אני לא צריך הרי אני כל יכול אז אני פשוט יעשה את זה בסדר אחר בעצמי" ולתקופה הייתי בכושר מעולה, וזה לא רק היה בכושר זה היה תבנית זהה בכל מיני תחומי חיים.

הבעיה מתחילה בזה שלמצוא כל יום מחדש את הזמן לעשות אימון זה דורש מאמץ מסויים, לנווט את האימונים שלך בתוך חיי היומיום העמוסים זה לא פשוט. בטווח הרחוק פספסתי לא מעט אימונים והגבלתי את התוצאות שלי שבטוח היו טובות יותר אילו הייתי "עוזר" קצת לעצמי. הדבר נכון גם לדיאטה ללא ארוחות מסודרות או לסדר את המצרכים הנכונים בבית, ברור שזה אפשרי (הכל אפשרי אנחנו כל יכולים) אבל אם רוצים לשמר אורך חיים מסויים זה יהיה הרבה יותר קשה.

כבר לפני כמה שנים הבנתי את זה, זה דיי בסיסי מה שיש פה… התגובה שלי לזה הייתה: "ברור שיהיה לי יותר קל, אבל זה לא משנה כי אני אצליח בכל מקרה" וכמו שאמרתי זה עבד לפעמים, הבעיה מתחילה כשמתחילות להיות כמה מטרות שכולן חשובות מאוד ואת כולן אתה רוצה מאוד להגשים.

כי אם אתה רוצה להיות עשיר ומאמין שלהקים עסק זו הדרך, ורוצה לשמור על דיאטה ואימונים, בלי לקבוע שום דבר ובלי לעשות סדר, עכשיו הסיכויים שלך נחלשים, שוב – הכל אפשרי אבל מה שיקרה לעיטים קרובות זה שתוותר על מטרות מסויימות עבור אחרות. כמובן שזה בסדר אבל לאלו מאיתנו שרוצים להשיג כמה שיותר ולהספיק כמה שיותר, שהם בד"כ אלה שבאמת מחזיקים באמונה שהם כל יכולים (ולא רק אומרים אותה) יש דרך יותר אפקטיבית.

כשדניאל הסביר לי את זה הוא קרא לזה "מבנה למימוש" הרעיון פשוט את האנרגיה שלך תפסיק להשקיע בלהתמיד במטרות שלך ותתחיל להשקיע בפועל בהשגתן, תבנה לעצמך איזשהו משהו שיעזור לך להתמיד בדרך שאתה מאמין בה ותתמקד בהשגת התוצאה. אז לקנות ירקות, פירות ולחם בריא למשרד זה שלב ולהירשם לחדר כושר זה שלב א'. התחלה טובה, לקבוע שמביאים למשרד בגדים לחדר כושר ומתאמנים כל יום אחרי העבודה, ועושים 3 הפסקות ירק ומים במהלך היום זה שלב ב'.

הרעיון הזה של "מבנה למימוש" נועד לעזור לכם הבלתי מנוצחים והכל יכולים, להגשים את מטרותיכם בכל יכולות ובמעט מאוד מחשבה על הלוגיסטיקה שמסביב, שלעיטים קרובות (גם אם זה תירוץ) פוגעת לנו בדרך.

אז תעזרו לעצמכם להיות כל יכולים!

מה הקוראים אומרים על הספר ״מנהיגות בטישרט״

בטוח שתרצאה לקרוא גם...

הפרקים החדשים בפודקאסט

הזדמנות שאסור לפספס

ללא עלות: קורס שפת גוף בשיטת NLP

14 שיעורים שילמדו אותך לקרוא ולהשתמש בשפת גוף כמו מאסטר